1255182346_38204_ral_kartta_600pix-norma


Heippa taas pitkästä aikaa! Siitä onkin pitkä aika kun olen viimeksi tänne kirjoitellut. Mutta jooh..

Mitäs tässä välillä on tapahtunut? Eipä nyt oikein kummia, kait?

Välissä mm.olemme viettäneet avomieheni kanssa vuosipäivää.

Olen myöskin totaalisen hurahtanut leipomiseen. Olen leiponut mm. leipää, mokkapaloja, täytekakkua, marjakakkua, sämpylöitä ja muffineita. No, leipominen onkin varmaan 'periytynyt' äidiltäni, niinkuin joku tässä on minulle sanonut? Ainakin leipomiset menevät kaupaksi joka kerta, niin avomiehelleni kuin muillekkin jotka niitä syövät. :)

Olen myös saanut huomata, että kevät on tulossa. Siitä on monia merkkejä. Olen esimeksiksi paljon energisempi, ja iloisempi. Ja mikä 'pahinta' tai parhainta...Olen taas hulluna sisustus-lehtien & kirjojen & nettisivujen kimpussa, ja odotan kuin hullu niitä koteihin saapuvia sisustusliikkeiden lehtiä, joita tulee paljon keväisin.

Ja onhan tässä ollut puhetta siitäkin, jos sitä muuttaisi kooooooko kesäksi mökille järvenrantaan, ja tyhjentäisi tämän nykyisen asunnon tavaroista, niin pääsisin tekemään 'pientä pintaremonttia' :) Ja tulisihan sitä mahdollisesti tehtyä uusi kotikin tänä keväänä/kesänä, jos suinkin suunnitelmat 'suostuvat' toteutumaan? Pääsisin sielläkin sitten tekemään 'pientä pintaremonttia' ;) Samoin kuin tässä kyseisessä mökissä.

Olen jo pelkästä ajatuksesta aivan täpinöissäni. :)

Tosin...Olen opinut että tässä maailmassa ei pidä nuolaista ennenkuin tipahtaa. Joten en ala enään yhtään enempää asiasta intoilemaan, etten pety pahasti. Mutta onhan se nyt todella hieno ajatus.

Ensinnäkin, kukapa ei haluaisi asua koko kesää mökillä järven rannassa?


Taidan lopetella tältä erää, ja mennä vaikka katselemaan sisustus sivuja netistä, ken tietää? ;D


"We Fight, Because We Believe!"