No heipä hei taasen, siitä onkin jälleen taas hetki kun viimeksi täällä kävin.
Eipä tosin ole ollut kamalasti kirjoittamisen aiheitakaan.
Mutta mites tässä meneekään.

No ihan hyvinhän tässä.
Tuossa oli vähän pitempi kausi kun en oikein nukkunut, pari tuntia unta kerrallaan, ja sekin huonolaatuista.
Joten arvata saattaa että olin hieman lopussa.
Nyt uniasia on tosin korjaantunut pikkuhiljaa, ja taas nukun kokonaisia öitä. smiley
Stressaaminenkin on hieman vähentynyt, ja jaksan hieman paremmin tehdä asioita.
Se paha mieli omasta stressistä ja väsymyksestä on poistumassa.
Olen meinaan kokeillut keskittyä lähinnä omaan jaksamiseeni, sekä positiivisiin asioihin.
Negatiivista tosin on se, että tämä stressaamiseni ja valvomiseni ja kaikki se yhdessä on verottanut minua taas.
Sain meinaan tuossa kerättyä itselleni hieman painoa, ja olin pääsemässä siihen lukuun johon itse tahdon päästä.
Siis kun minähän tahdon saada lisää painoa ihan vaikkapa terveys&ulkonäkö syistä.
Itse kun olen aina ollut turhankin pienikokoinen.
Mutta ikävästi kävi, ja tämä stressi yms. tiputti painoni alkutekijöihin.
Joten joudun nyt 'aloittamaan alusta' tämän painon keräämisen.
No aina ei mee nallekarkit tasan?
laugh

"We Fight, Because We Believe!"