Hei taas pitkästä aikaa!!! :)

Tulin tässä miettineeksi vaihteeksi iloisia asioita elämästäni, niitä joista ei aina jokaikinen päivä muista iloita tässä arjen keskellä vaikka tiedostaakin ne asiat kokoajan:

-Ensinnäkin mulla on aivan ihana aviomies <3 joka jaksaa huonoina päivinä piristää ja kuunnella jos mua vituttaa. Mies myös huolehtii mun hyvinvoinnistani jatkuvasti, ja jokaikisenä päivänä kysyy mun herätessäni että nukuinko hyvin, ja töistä tullessaan kyselee mun päiväni kuulumiset. Yms. Ymmärtää mua ja mun totaalisen huonoa ja omituistakin huumoriani. :D

-Toiseksi...Meille on siunaantunut lapsi <3 vaikkakin vielä syntymätön, mutta täysin terve ultrien yms mukaan. Kasvukäyräkin näyttää hyvältä ja sen keskellä mennään kokoajan.  :) Neuvolassa ja äippäpolillakin kehutaan vauvan kehittymistä ja aktiivisuutta joka kerta. :) Lisäksi musta on aivan mahtavaa tuntea jatkuvasti niitä potkuja ja muita liikkeitä <3 vaikka välillä potkitaankin ilkeästi suoraan virtsarakkoon :D Ja mun vauvamasuni on aivan sairaan kiva, iso ja pyöreä :) <3

-Näitten lisäksi mulla on vakituinen työpaikka, jossa mulla on 5,5vuoden kestoinen työsuhde jo takana ja oikeastaan ylikin. Se on positiivista, koska yhtä hyvin voisin olla työttömänäkin...

-Mulla on katto pään päällä, ja asunto on aivan mahtavalla paikalla. :)  Kämppä on mukava ja hyväkuntoinen, vaikkakin vauvan myötä jää vähän pieneksi. Ja täällä mun asunnossani jääkaapissa on aina ruokaa. :) Ja hei c'moon! Mulla on takka ja sauna, jotka voin lämmittää juuri silloin kuin haluan. ;) Ja kiva pieni terassikin on :)

-Mulla on myös ihanat vanhemmat ja appivanhemmat. Kaikki heistäkin jaksavat mua ja mun pönttöilyäni ja auttavat myös kaikessa jossa pystyvät, on se sitten iso tai pieni asia.:)

-Lisäksi iloitsen siitä, ettei mulla ole mitään vakavaa sairautta, enkä ole halvaantunut tai vastaavaa.

Ja tässähän oli vain ne jotka tulivat äkkiseltään mieleen.

Että loppupeleissä...

Vaikka mulla onkin päiviä jolloin kaikki tuntuu menevän ihan persiilleen, niin silti mulla on mm. nämä asiat joista iloita!! Muistetaan kaikki olla positiivisia ja miettiä huonoina päivinä juuri niitä arkisia asioita jotka ovat hyvin!!:)

 

10288764_10152440853364532_1959818137092

^^21+3 :)

 

Eipä mulla muuta tällä kertaa :) Palaillaan! :)

 

"We Fight, Because We Believe!"