2014-03-25%2017.20.36-normal.jpg

Heippa taas pitkästä aikaa!

Olen selkeästi tullut laiskaksi tämän blogin kanssa, vaikka kotona vain olen. Selkäongelmien takia lähinnä.

Masu-asukki voi erittäinkin hyvin. :) Ollaan nyt oltu 2kertaa neuvolassa ja 1kerran äitiyspolilla :)

Viimeisimmässä neuvolassa kuunneltiin sydänääniä ja hui kuinka kovin se pienen pieni sydän pumppaakaan! :)

Vaikka viikkoja onkin vasta 15+4, niin olen alkanut tuntemaan jo pikkuisen liikkeitä. Lähinnä kun makaan selälläni niin huomaan niitä. Mutta olenhan minä ollutkin ennen raskautta todella laiha (Lue: reilusti alipainoinen), ja istukkakin on kuulemma takana, joten ei vaimenna liikkeiden tuntemista. :)

Vähän olen saanut verenpainetta nostettua kun sain luvan syödä salmiakkia ja lakua (JESSSSS!), mutta eipä se vieläkään ihan normaali ole, vaan turhan matala. No kuulemma saattaa korjautua itsestäänkin. :)

 

Eipä mulla mitään fiksumpaa tälläkään kertaa. :DD

 

"We Fight, Because We Believe!"