^^Omnomnom joulutorttuja heart

Tänään tulikin sitten oltua hieman pirteämpi, energisempi ja iloisempi kuin vähään aikaan.
Ehkäpä olen ylittänyt nyt taas vaikeudet, ja matka jatkuu? Tjsp?
Heräsin aamusta, vietin aamua avomieheni kanssa, ja menin torkkumaan hänen kanssaan.
Herätessäni hän oli jo lähtenyt espooseen äitinsä kanssa. Noh...
Join siinä normaaliin tapaani kahvia, ja istuin koneella. Olin jotenkin jopa oudon hyvällä ja energisellä tuulella, joten...
Päätin käyttää sen hyödykseni, ja hieman kunnostaa kämppää. Siis ihan perus siivoilua, imurointia ja järjestelyä, sekä tiskausta.
Tämänkin jälkeen tunsin itseni suhteellisen energiseksi, joten päätin tehdä ruokaa.
Keitettyjä kananmunia, wok vihanneksia, keitettyjä perunoita, sekä nakkikastiketta. Ihan perus kotiruokaa siis.
Söin siinä, ja edelleen odottelin tuota avokkiani kotiin, ja kyllähän hän saapui ajallaan.
Odotellessani olin ottanut myös torttutaikinat sulamaan, ja siinä hänen kotiin tullessaan väsäsin joulutorttuja.
Iloinenhan tuo oli, kun ruoka oli valmiina ja herkkujakin oli kaupanpäällisinä. Ja minä hyväntuulisena.
Nääs, te jotka luette blogiani enemmänkin, tiedätte, että ei ole ollut helppo kausi.
Olen ollut väsynyt ja stressaantunut, ja kodinhoito ja ruoan laitto ovat jääneet tuon mieheni niskaan aika pitkälti.
Tottakaihan hän oli onneissaan, kun kotona ei odottanutkaan 'perse homeessa sohvalla löhöävä, ja naama norsun v*tulla oleva akka', niinkuin itse itseäni nimitän aina välilä. Vaan kotoa löytyikin vaimo-kokelas, joka oli kokannut, siivonnut, ja leiponutkin, ja odotti kotona innoissaan.
Niinjoo, ja sain mä tuliaisiksi espoon reissulta sinisen ruusunkin.
smileyheart