Tänään katselin vanhempia valokuviani facebookista, ja sain sitä kautta odottelun aiheen. 19.pvä Amarillossa on esiintymässä Klamydia!! Olen niin pitkään odottanut sen taas esiintyvän täällä päin. Viimeinen kyseisen bändin esiintyminen näillä maailman hujakoilla, olikin viime talvena. Joten olen hyvinhyvin innoissani asiasta! Ainiin, kyseisessä päivässä on muutakin kivaa odoteltavaa, nimittäin firman pikkujoulut! Haa! cheekyMuistan kyllä vieläkin viime vuoden pikkujoulut smiley  Kuva Klamydian keikalta Provinssirockissa 2011

























Tänään mussa herätti ajatuksia erään toisen tytön/nuoren naisen laihdutus blogi. Tai no blogissa lähinnä se, että miksi nuoret tytöt laihduttavat ilman syytä? Siinähän ei ole mitään jörkeä? Siis nämä nuoret ja jo valmiiksi hoikat/laihat tytöt? Onko elämä niin pinnallista, tai ovatko sosiaaliset paineet niin kovat? Ihmekkös toisaalta tuo, kun lehdet ovat jatkuvasti täynnä muodottomia ja luisia malleja, ja tähtiä, joita nämä nuoret tytöt fanittavat ja seuraavat. Itse olen aina ollut pienikokoinen, ja ainoa toiveeni on aina ollut painoni suhteen se, että saisin lisää painoa, joten en ymmärrä kyseistä ajattelumallia.

Ja siitä, että saisin lisää painoa, pääsenkin seuraavaan aiheeseeni: Näihin terveellisempiin elämäntapoihini.

Ei, ajatukseni ei ole karsia mitään ruoka-aineita, päinvastoin ajattelin lisätä ruoka-aineita ja säännöllistää ruokailurytmiäni, jolloin todennäköisimmin syön terveellisemmin ja enemmän. Mä kun olen jättänyt todella helposti aamupalan syömättä, koska jostain syystä heti heräämisestä syöminen on aina etonut. Eli totuttelemaan siihen tapaan pikkuhiljaa esim. jogurteilla joita ei tarvitse pureskella sen ihmeemmin?

Säännöllinen ateriarytmi tulee olemaan ehkä suurin mun vaikeuksistani, koska esimerkiksi töissä syöminen on niin hektistä, ja sitä ei voi oikein määritellä itse, että mihin aikaan syö. Noh, yrittää voi silti?
Vaaleita viljojahan en ole sitten toukokuun puolenvälin syönytkään pahemmin. Paitsi töissäni
(olen siis töissä mäkkärissä), ja siellä tulee syötyä aina se hamppari tai kaksikin laugh Mutta hei, liian tiukkoja rajoja ei saa asettaa itselleen, oli kyse mistä tahansa elämäntapa muutoksesta. Ainakin itse olen tätä mieltä.
Ja jos 'vahinko sattuu', ja innostun liikunnasta enemmänkin, niin kyllä te saatte täällä blogissani siitä lukea. laugh

Olen tässä (vaihtelevalla innostuksella) harjoitellut myöskin leuanveto-tangollani. Siis ihan perus kehonhallintaa, leukojenvetoa ja vatsalihaksia. Tulosten huomaamiseen (lue: lihaskunnon kehittymiseen) tarvittaisiin tosin säännöllisempää harjoittelua, mutta eiköhän sekin tule ajan kanssa?

Ja hei, muistakaa kaikki tämä:

"We fight because we believe!""